Produkty



Online podpora

Tel.: +420 773 92 33 00

Email:
info@eshop-skrblik.cz
levnejkram@gmail.com

Kontaktní formulář

Přečtěte si nejčastější dotazy kupujících:

 

Mohu nakoupit bez registrace?

Samozřejmě ANO. Nevyžadujeme bezpodmínečně registraci v e-shopu k tomu, abyste u nás mohli nakoupit. Pokud se však zaregistrujete, přináší Vám to výhodu sledování stavu Vaší objednávky, a hlavně rychlejší a snažší reklamaci a vrácení zboží. Zaregistrovaným zákazníkům jsou také poskytovány občasné slevy a informace o novinkách a cenách.

 

Nevím si rady s nákupem, co dělat?

Postup jak nakoupit naleznete v sekci Jak nakupovat. Pokud byste si ani tak nevěděli rady, napište nám e-mail, nebo zavolejte na 604 904 055. Můžete se na nás obrátit také prostřednictvím Kontaktního formuláře.

 

Jaký způsob dopravy si mohu zvolit, a kolik stojí přeprava?

Kompletní podmínky dopravy naleznete v sekci "Doprava a platba"

Balíky zasíláme kurýrem PPL. Dlouho jsme se snažili využívat také služeb České pošty, ale po několika zážitcích připomínajícím noční můru jsme se rozhodli dál netrápit sebe, ani zaměstnance pošty a posíláme výhradně s PPL.

 


Hmotnost

PPL Kurýr

                           

 

 

 

 

do 5 kg

99,-

 

 

   

do 15 kg

120,-

 

 

   

do 30 kg

140,-

 

 

   

do 40 kg

190,-

    

 

do 60 kg kg

220,-

 

 

 

 

 

do 80kg

250,-

 

 

  

 

do 100 kg

390,-

  

 

 

 

100 kg a více

individuálně

  

 

 

 

Trampolína

440,-

  

 

 

 

 

Za zaslání na dobírku je příplatek   25,- Kč

Ceny poštovného průběžně aktualizujeme podle podmínek dopravce. 

 

Rozměrnější zásilky, zejména položky z nabídky ratanového nábytku a doplňků jsou přepravovány paletovou přepravou a vztahuje se na ně tzv. volumetrická hmotnost, která se vypočítává z hmotnosti zásilky násobené koeficientem rozměru zásilky.

 

O odeslání zásilky budete informováni e-mailem a svoji zásilku můžete sledovat na internetu.


Je možné zboží vyzvednout osobně?

Uskutečníte-li objednávku, zvolte jako způsob doručení "Osobní odběr". Poté vyčkejte na e-mail, nebo SMS potvrzení o tom, že Vaše objednávka je připravena. Po tom, co obdržíte výzvu k odběru, si můžete Vaši objednávku vyzvednout na prodejně. Vaše objednávka bude uložena na prodejně do konce pracovní doby dne následujícího po dni, kdy byla objednávka uskutečněna.

Ratanové zboží, nábytek a bytové doplňky si můžete osobně vyzvednout v Novém Bydžově na adrese Dr. Jana Deyla ve skladu společnosti Axintrading.

Ostatní zboží si můžete osobně vyzvednout v prodejně v Poděbradech na Žižkově v ulici Budovcova, vedle pošty, v prodejně LevNej krám.

Ratanové zboží, nábytek a bytové doplňky NENÍ MOŽNO OSOBNĚ VYZVEDNOUT V PRODEJNĚ V PODĚBRADECH.






Hledat